Klacht: Brief niet aangekomen

op 22 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

21 april 2020 moet er een brief uit Rusland (Sint Petersburg) zijn aangekomen. RO289837773RU. Brief is nooit aangekomen op het post adres in Berltsum. 9041BR Vermaningsstrjitte 5

Gewenste Oplossing:

Ik zou deze brief toch graag in ontvangst willen nemen. Heb hiervoor ook contact met de Russische afzender.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 22 mei 2020 om 15:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u al enige tijd op een zending uit Rusland wacht. Ik begrijp dat u de zending graag in ontvangst wilt nemen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Door middel van de door u meegestuurde code heb ik de status gecontroleerd. Tot mijn spijt kan ik slechts beperkte informatie vinden waaruit af te leiden is dat de zending verwerkt is als briefpostzending en daardoor verder niet te traceren is.

Indien u de zending nog niet in uw bezit heeft dan raad ik u aan om (nogmaals) contact op te nemen met de afzender. De verzender heeft een vervoersovereenkomst afgesloten met de verzendende postorganisatie in het land van verzending. Afhankelijk van de bijbehorende voorwaarden kan de afzender eventueel vanuit zijn of haar eigen postorganisatie een onderzoek laten instellen om de situatie te onderzoeken. U bent klant van de afzender en heeft met hem of haar een overeenkomst over de levering van uw aankoop. De verzender kan u daarom helpen met een oplossing indien de levering niet naar wens verloopt.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Onijdes