Klacht: brief niet aangekomen

op 18 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 september 2018 om 15:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Ronald,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding begrijp ik dat de door u verzonden post niet is aangekomen bij de geadresseerde. Erg spijtig dat deze bezorging niet goed is verlopen. Omdat het reguliere briefpost betreft kan ik deze helaas niet traceren. Ik zou wel graag namens u deze klacht registreren.

Helaas hebben wij van u te weinig informatie ontvangen om uw klacht direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag alsnog de volgende informatie:

- uw volledige naam.
- uw postcode en huisnummer.
- uw telefoonnummer.

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw klacht verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Pardon, ik heb dit perongeluk als oplossing geplaatst. Zou u deze klacht opnieuw willen plaatsen of contact op willen nemen via www.postnl.nl? Dan deze klacht alsnog namens u geregistreerd worden. Mijn excuses voor deze fout.

Alle klachten die gemeld zijn door ronald 1955