Klacht: Brief niet aangekomen

op 08 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb vorige week donderdag brief verstuurd maar hij is niet aangekomen, heb hem bij postagentschap afgegeven

Gewenste Oplossing:

Als hij alsnog bezorgd is

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 08 augustus 2017 om 12:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw De Jong,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat uw verstuurd poststuk nog niet is aangekomen. Ik begrijp dat dit voor zowel u als de ontvanger erg vervelend is.

Omdat gewone briefpost niet geregistreerd wordt, kan ik helaas niet achterhalen waar uw poststuk nu is. Ik wil wel graag een melding voor u maken, zodat hier in de toekomst meer aandacht aan besteed kan worden. Daarvoor heb ik wat informatie van u nodig.

Ik begrijp dat u het poststuk op 27 juni hebt verstuurd, klopt dit? Kunt mij de postcode en het huisnummer van het bezorgadres sturen? En wat is de naam van de geadresseerde?

Ik zie uw antwoord graag tegemoet,

Met vriendelijke groet,
PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden -

Heeft op 09 augustus 2017 om 09:04 geantwoord

Er is geen oplossing, heb een brief gestuurd waarin een kentekenbewijs in zat, heb het weer moeten aanvragen en ben 63,00 euro armer.
De brief is naar wagenpark 36, 8321 ro Urk gestuurd, heb het kentekenbewijs uiteindelijk maar persoonlijk gebracht, 80 km gereden.

Alle klachten die gemeld zijn door Irmgard02