Klacht: Brief niet aangekomen

op 29 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 1juni 2017 heb ik een aangetekende envelop naar portugal gestuurd, dan gaan ik er vanuit dat het aankomt binnen een week, het is nu 17 dagen later.Hier moet ik toch wel op kunnen vertrouwen bij postnl waarom hebben wij anders een code, jullie moeten toch weten waar post verblijft, Ik heb hierover gebeld now ik kon nog een tijd wachten, ik vindt dit echt schandalig, deze meneer wacht op zijn bankpasje.
Hier is de code
RN317242605n

Als de persoon zijn pasje krijgt in portugal

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 29 juni 2017 om 13:23 geantwoord

Geachte mevrouw Bakker,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw aangetekende brief naar Portugal nog niet is aangekomen bij de geadresseerde. Ik snap goed dat dit heel teleurstellend is, zeker gezien de inhoud van het poststuk. Mijn excuses voor het ongemak dat u hierdoor ervaart.

In mijn systeem zie ik dat u een onderzoek op heeft laten starten, hiervoor wordt uiterlijk 30 juni contact met u opgenomen. Het is ontzettend naar dat uw pakket er zo lang over doet en wij doen onze uiterste best om uit te zoeken wat er aan de hand is.

Heeft op 30 juni 2017 om 09:56 geantwoord

Het is nu 30 juni en heb nog geen bericht gekregen.

Alle klachten die gemeld zijn door chico2635