Klacht: Brief naar België is niet aangekomen

op 13 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 22 aug 16 17:15 bij kantoor Bruna, Den Hof 8 5582 JZ Waalre
een Brief Europa 250g BELGIE aangeboden.
Transactienummer 4963526700167646
Gewicht 207 g
Tot op heden 8 september 2016 is deze niet bezorgd op het aangegeven adres
Listdreef 30, 2900 Schoten alhoewel de Manager mij vertelde dat deze brief binnen 2 à 3 dagen op de plaats van bestemming zou zijn.

Gewenste Oplossing:

Zou graag vernemen waar deze brief nu is en wanneer deze bezorgd wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Mevrouw Haas

8 maanden geleden - Ik heb nog geen reactie, wacht op Uw onderzoek

Reactie van de melder van de klacht Mevrouw Haas

8 maanden geleden - Heb geen bericht

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 13 september 2016 om 15:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Haas,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me heel erg om te vernemen dat de brief die u op 22 augustus heeft verzonden tot op heden niet is aangekomen bij de geadresseerde in België. Hiervoor bied ik u mijn excuses aan.

Tot mijn spijt heb ik niet de mogelijkheid om een onderzoek voor u in te stellen. Van briefpost wordt geen administratie bijgehouden deze zendingen zijn niet traceerbaar. De oorzaak kan ik hierdoor niet voor u achterhalen. Wel heb ik hiervan een interne melding gemaakt om dit in de gaten te houden en onze dienstverlening in de toekomst te kunnen verbeteren.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Haas