Geboden Oplossing:
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw brievenbuspakje. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.
Mijn excuses dat dit pakket tot op heden nog niet is afgeleverd. Ik kan me voorstellen dat u zich hier zorgen over maakt. Normaal gesproken wordt een brievenbuspakje uiterlijk binnen 5 bezorgdagen afgeleverd. Een onderzoek is niet mogelijk bij een brievenbuspakje en het is tevens niet verzekerd bij schade of verlies. Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat er een klacht voor u is gerapporteerd. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar wij gebruiken dit om onze dienstverlening te verbeteren. Ik hoop dat het pakket nog aan zal komen of dat u het nog retour zal ontvangen.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice