Klacht: Brief met track en trace ligt al een week bij postnl

Lordburka op 27 oktober 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Brief opgestuurd en staat al een week op ‘in het sorteerproces’ contact opgenomen en er word me verteld dat er geen rechten ontleent kunnen worden aan track en trace. Ik mag een klacht indienen voor de 12e keer maar er wordt nooit wat mee gedaan. 5 euro voor een brief bezorgen en ze nemen niet eens de moeite om te werken voor het geld. Wat een kt bedrijf is het toch.

Als postnl opgedoekt wordt

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 27 oktober 2020 om 10:42 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw brievenbuspakje. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat dit pakket tot op heden nog niet is afgeleverd. Ik kan me voorstellen dat u zich hier zorgen over maakt. Normaal gesproken wordt een brievenbuspakje uiterlijk binnen 5 bezorgdagen afgeleverd. Een onderzoek is niet mogelijk bij een brievenbuspakje en het is tevens niet verzekerd bij schade of verlies. Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat er een klacht voor u is gerapporteerd. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar wij gebruiken dit om onze dienstverlening te verbeteren. Ik hoop dat het pakket nog aan zal komen of dat u het nog retour zal ontvangen.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Lordburka