Klacht: Brief met spoedservice nooit aangekomen, hulp nodig

op 19 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn brief verzonden naar Oekraïne hoewel deze brief nooit is aangekomen. Ik heb mijn uiterste best gedaan om het adres goed te krijgen en de officiële Oekraïnse manier gebruikt om de brief te adresseren en toch is het adres niet herkend en de brief geretourneerd. Ik voel me opgelicht en dat ik hier zestig euro verspild heb om een zeer belangrijk document te versturen aangezien ik niet kan worden geholpen met het adresseren van de brief.

Gewenste Oplossing:

Ik weet dat jullie dit niet kunnen, maar geef mij alsjeblieft een optie, wat mij zekerheid kan geven dat de brief wél aankomt ik ben bereid om nog eens €59,65 te betalen, maar ik vraag jullie mij alsjeblieft te helpen als het moet betaal ik nog extra servicekosten. Help mij alsjeblieft. In de bestanden plaats ik een foto van het adres wat ik heb gebruikt en het adres dat bij de spoedservice is geretourneerd. Ik hoop echt dat jullie mij hier kunnen helpen. De barcode van de geretourneerde brief is: H9986360419

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 19 juli 2016 om 12:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Verschoor,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat deze zending niet kon worden afgeleverd.

Aan de hand van de scan informatie en aan de hand van het onderzoek dat is gedaan blijkt dat onze partner in het buitenland geen pakketten op dit adres kan leveren. Wellicht kunt u met de geadresseerde contact opnemen en een alternatief adres afspreken. Als u wederom de zending op deze manier zou versturen dan zal deze helaas weer retour komen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Jimmy Verschoor