Klacht: Brief met formulier niet aangekomen bij gvb kantoor.

op 23 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 21-07-2016 heb ik een brief met aanvraagformulier voor vernieuwing ov- chipkaart met pasfoto’s gestuurd naar gvb kantoor in Amersfoort , maar de brief is nooit aangekomen. Ik heb op 10-08-2016 gvb gebeld maar ze weet ook niet wat is miss gegaan met de brief. Vandaag ik heb ook klantenservice post.nl gebeld maar krijgt ik te horen dat ze kan ook niet mij helpen. Daarom dit klachtbrief. De telefonist van post.nl zei dat ik moet een aangetekendbrief sturen voortaan.

Ik ben tevreden als iemand mij goed uitleg geeft waar precies misgegaan is.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Geachte heer Dolma, Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat een door u verzonden poststuk niet is aangekomen bij het GVB-kantoor in Utrecht. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent. Allereerst mijn excuses voor deze gang van zaken. Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden, kan ik niet achterhalen wat er precies gebeurd is. Wel wil ik graag een melding maken om de bezorging in de gaten te houden en te verbeteren. Wilt u hiervoor het volledige adres van de geadresseerde doorgeven? In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Geachte heer Dolma, Onlangs hebben wij u via deze website om meer informatie gevraagd. Wij hebben tot op heden helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Graag ontvangen wij van u alsnog de benodigde informatie, zodat wij uw melding kunnen afhandelen. Mocht u deze informatie niet tijdig aanleveren, dan wordt uw melding over enkele dagen als afgehandeld beschouwd. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 23 augustus 2016 om 10:34 geantwoord

Geachte heer Dolma,

Recent hebben wij u een herinnering gestuurd over het aandragen van aanvullende informatie. Helaas hebben wij deze informatie nog altijd niet van u mogen ontvangen. Wij beschouwen uw vraag daarom als afgehandeld en uw melding als afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door Rinzen Dolma