Klacht: brief geopend met vertrouwelijke medische gegevens.

op 27 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

DD 13 juli 2017 post met vertrouwelijk gegevens geopend ontvangen, heb de besteller het in m’n brievenbus zien doen. Omgeving postcode 5672NE.
Kennelijk is het bij postnl normaal dat men in de post kijk waar persoonlijke gegevens in staan!

Als de Besteller van deze daad zijn per direct ontslag krijgt!
Zo niet ga ik de juridische mogelijkheden onderzoeken om post nl aan te pakken! en aangifte doen!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 weken geleden - Geachte heer/mevrouw Nouwen, Hartelijk dank voor uw bericht over de postbezorging op uw adres. Ik kan me voorstellen dat u het erg onprettig vindt om uw post op deze manier te ontvangen. Mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag geef ik u een toelichting. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag nog onderstaande informatie van u: - Was het betreffende poststuk voorzien van een oranje streepjescode rechtsonder en/of PostNL Port Betaald stempel rechtsboven? Op deze manier kan ik vaststellen of de post door ons of door een andere bezorgdienst is afgeleverd. - Wat is de naam van de afzender? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 weken geleden - Geachte heer/mevrouw Nouwen, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen hebben we een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Wij ontvangen graag alsnog de aanvullende informatie. Als u deze niet verstrekt gaan we ervan uit dat uw vraag op een andere manier beantwoord is en wordt uw melding als afgehandeld beschouwd. Als u rechtstreeks contact wenst kunt u contact opnemen via www.postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 03 augustus 2017 om 11:25 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Nouwen,

Alle klachten die gemeld zijn door a nouwen v