Klacht: Brief geadresseerd naar Frankrijk

op 15 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een aangetekende brief verstuurd op 3 augustus 2017 naar Frankrijk adres,, Rue de Jacques Molay 3, 38200, VIENNE FRANKRIJK postcode 38200. nog steeds in Transit!!

Tot 3x toe medewerkers VAN DE KLANTENSERVICE GESPROKEN!!!
3 X VERSCHILLENDE VERHALEN DAT DIE BRIEF IS AAN GEKOMEN IN FRANKRIJK en bevestigen ook dat die brief in Frankrijk is aangezien ik een bewijs had voor het volgen van mijn brief naar geadresseerde ( InternationalParceltracking,com TNT post). Bij het volgen van mijn brief zie ik niet staan dat die brief ook werkelijk in Frankrijk is aangekomen (medewrekers 3x klantenservice bevestigen van wel) het is nog in transit een aangetekende brief van 3 augustus 2017 PROBEREN MIJ GERUST TE STELLEN GELET OP het feit dat hun verhalen niet KLOPPEN.

Als klantenmedewerkers niet de juiste informatie kan verschaffen naar klanten toe is mijn advies c.q. verzoek om te vertrekken, want je bent niet geschikt voor die functie).

Volg uw Pakket via netwerkpartner vertaling in het Frans naar Nederlands staat: Adres van ontvanger St Jacques Molay 3 wenen 38200. Een brief die geadresseerd is naar Frankrijk wiens opdracht is het om die brief te versturen naar Wenen!!!

Ik ben pas tevreden als deze brief alsnog voor zaterdag 12 augustus 2017bezorgd word bij de geadresseerde.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 15 augustus 2017 om 11:26 geantwoord

Geachte heer Malawauw,

Bedankt voor uw bericht op deze site. Uit verhaal begrijp ik dat u een aangetekende brief heeft verstuurd, maar dat deze nooit is aangekomen. Ik betreur het ten zeerste dat u hier zoveel tegenstrijdige berichten over hebt gekregen. Graag geeft ik u een toelichting.

Aan de van uw adresgegevens heb ik al de informatie over dit pakketje er even bij gepakt. Ik zie dat uw pakketje 11 Augustus in het afleverproces zat in Frankrijk, maar omdat er iets met het pakketje aan de hand was is deze weer terug gestuurd naar Nederland. Retour pakketjes gaan via een apart kanaal, hierdoor zijn ze maar deels te volgen en duurt het ook iets langer. Binnen twee tot drie weken is het pakketje weer bij ons. Dan kunt u een onderzoek starten zodat u het pakket weer kunt ontvangen. Wacht dit nog even af.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door J.C.F. Malawauw