Klacht: Brief asociaal door de bus gepropt

op 10 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Een contract met erop confidential en personal in grote envelop word door de postbode door de brievenbus heen gepropt in plaats van gewoon erdoor gestoken. De brievenbus is een klepje dus gewoon omhoog houden en erdoorheen duwen. Echter werd de envelop onnodig dubbel gevouwen en erdoorheen gepropt.

Dit lijkt mij bepaalt niet noodzakelijk en uiteraard is een makkelijk antwoord aangetekend versturen maar als er iets met de gewone post word verstuurd hoeft t niet als propje aan te komen.

Kenteken postbode dbx 41f in muiderberg Nienhuisruyskade afgeleverd.

Ik hoop dat dit een incident is en niet meer voor komt. Post moet net respect worden behandeld als het niet belangerijk was ging het wel over de mail!

Thomas

Postbode uitleg krijgt hoe met post om te gaan en niet te proppen door een simpele brievenbus.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 10 augustus 2017 om 13:07 geantwoord

Geachte heer van Heemstra,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat uw poststuk door de brievenbus is gepropt en kan me voorstellen dat u hier niet op zit te wachten. Mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag reageer ik op uw bericht.

Uw melding heb ik doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling. Hij zal de betreffende medewerkers aanspreken en maatregelen nemen om ervoor te zorgen dat de aflevering van de post op uw adres zal verbeteren. De leidinggevende handelt dit verder af en zal indien nodig passende maatregelen nemen. Ik ga er vanuit dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Nogmaals excuses voor de overlast die u heeft ondervonden.

Alle klachten die gemeld zijn door Thomas23456