Klacht: Breuk

op 30 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik verstuur vaak via DHL en vaak komt het kapot aan!
Gaan jullie niet zorgvuldig met de pakketen om?

Gewenste Oplossing:

Niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 30 mei 2020 om 13:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Dat is inderdaad niet de bedoeling natuurlijk. Wij gaan zo zorgvuldig mogelijk met de zendingen op. Natuurlijk kan het ook aan de inhoud liggen en de manier waarop de zending verpakt is. Ik adviseer u rekening te houden met dat een groot deel van het zendingsverloop automatisch verloopt op sorteerbanden, waarbij er dus geen menselijke zorgvuldigheid tussen komt.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Nikki
Webcare DHL Parcel Nederland

Heeft op 30 mei 2020 om 19:42 geantwoord

Er is geen oplossing geboden, kunt u mij alsnog een oplossing bieden?

Alle klachten die gemeld zijn door Breeljantje