Klacht: Breekbaar pakket

op 30 september 2011 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag ontving ik via TNT een Ajax wandlamp (collector item) welke ik via marktplaats heb besteld. De lamp was duidelijk door de afzender zorgvuldig verpakt in noppenfolie in een stevige schoenendoos. Ook was duidelijk BREEKBAAR op de doos gezet. De lamp was van dik glas. Helaas lag de lamp bij bezorging in vele stukken. Duidelijk was te zien dat het niet per ongeluk gebroken was maar er was erg hardhandig mee omgegaan. Een dergelijke lamp kan breken als deze valt. Maar de hoeveelheid stukken gaf echt aan dat dit een gevolg was van ruwheid. Misschien wel opzettelijk! Hij was echt goed verpakt met aanduiding BREEKBAAR.

Gewenste Oplossing:

Allereerst een goed excuus.

Vergoeding van verzendkosten.

Vergoeding van de lamp zodat wij een nieuwe kunnen aanschaffen.

Alle klachten die gemeld zijn door An93laa