Klacht: Breekbaar item komt gebroken aan

op 28 april 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Muijlkens. Het spijt me heel erg om te vernemen dat de inhoud van uw zending beschadigd is geraakt. Mijn excuses hiervoor. Hier wil ik graag een melding van maken. Ik adviseer u om foto’s van de beschadigde zending te maken (met name buitenkant/binnenkant en hoe inhoud in de zending zit). En tevens de inhoud en verpakking goed te bewaren. Ook is het belangrijk dat u de afzender op de hoogte brengt omtrent de schade. Voor het maken van de melding zou ik graag van u vernemen wat de inhoud van uw pakket is en wat de schade precies betreft. Is de verpakking van uw pakket tevens beschadigd geraakt? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Om uw melding sneller aan te laten maken kunt u eventueel ook direct contact opnemen met onze eigen klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/ Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Muijlkens, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 02 mei 2016 om 15:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Muijlkens,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.

Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Mchtogo