Klacht: al meer dan een week geen krant of te laat bezorgd

op 12 oktober 2019 over Brabants dagblad in de categorie Media

Vanaf vorige week vrijdag krijg ik of geen krant of veel te laat, zo rond 9.30 uur.
Als ik bel krijg ik te horen dat de vast bezorger ziek is en het een probleem is om een vervanger te vinden. Nu gaat een andere bezorgen na zijn eigen bezorgroute onze route nog doen, met het gevolg dat wij steeds te laat de krant krijgen. Ik heb aangegeven dat ik voor een ochtendkrant betaal en niet voor een krant die ik pas bij thuiskomst van mijn werk vindt.
Bovendien heeft iemand die een straat verder woont en hetzelfde probleem heeft toegezegd gekregen dat hij maar de helft van zijn abonnementsgeld hoeft te betalen. Ik krijg te horen dat het bij mij niet gaat gebeuren, dat ik alleen niet hoef te betalen voor de dagen dat ik geen krant heb gehad maar daar houdt het mee op. Dit vind ik een erg slechte zaak en ook ongelijke behandeling.
Ik wil ook niet via een schermpje de digitale krant bekijken, vindt dat zeer onprettig. Ik betaal toch ook niet voor niks voor een papieren krant die op tijd wordt bezorgd.

Ik ben tevreden als ik weer de krant vóór 7.00 uur binnen krijg, zoals ook afgesproken. Dan kan ik de krant gewoon mee nemen en lezen in de trein op weg naar mijn werk.
En als dit niet gerealiseerd wordt verwacht ik een goede compensatie, dus b.v. de helft van het abonnementsgeld betalen, net zoals mijn buurtgenoot.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brabants dagblad

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brabants dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Te laat bezorgd