Klacht: getankt zonder te betalen ??

op 06 oktober 2010 over BP in de categorie Tankstations

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 26 september 2010 getankt bij mijn vaste tankstation BP,Huesmolen te Zwaag.
Ik ga naar binnen,neem een bloemetje mee,en ga pinnen.
Het meisje aan de kassa sprak achter in een ruimte met een andere dame,en er stond een rij te wachten.
toen ik aan de beurt was,gaf ik de bloemen en deelde mee welke pomp,ik ging pinnen toetste op ja en ging naar mijn werk.
4 dagen later krijg ik een brief op de mat,met u heeft niet betaald en betaal maar direct even 60 euro extra.Ik ging direct naar het tankstation omdat ik zo geschrokken was,omdat ik weet dat ik heb gepind.Het meisje deelde mij mee,dat er niet betaald was,dus ik vroeg naar de chef,deze was er op maandag 4 oktober,dus ik er na mijn nachtdienst naartoe.De bekende jongen die er stond groette mij en ik hem,en ik vroeg naar de cheffin.Ik legde het haar uit van de ontvangen brief en vroeg haar wat er gebeurd was.Hierop deelde zij mij mee dat er alleen voor de bloemen was gepind.Toen ik haar wilde betalen deelde zij mij mee dat ik aan de deurwaarder moest betalen??
Tevens zij ze dat het mijn eigen schuld is omdat ik maar op moest letten wat er gepind werd.
Dit is mij nog nooit overkomen en ik vind het vreselijk.
Het meisje lette dus niet op,ik krijg hiervan de schuld.
Natuurlijk had ik even moeten kijken wat er voor een bedrag stond,maar dit doe ik daar nooit,ik druk altijd op ja,en altijd gaat dit goed,dus om de schuld alleen bij mij te leggen vind ik erg overdreven.
Ik voelde mij net alsof ik een crimineel was toen ik met de cheffin sprak,ik werd gewoon vernederd alsof dit moedwillig gedaan is.

Gewenste oplossing

Mijn 118 euro aannemen,niet alleen mij beschuldigen alsof het opzet was,ik heb toch normaal gepind en pomp meegedeeld.
excusses voor het misverstand.

Alle klachten die gemeld zijn door jo111111