Klacht: Boze buschauffeur

op 13 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo ik heet marit en ik ben 15 jaar oud. vandaag nam ik om 14:07 uur de bus van Leeuwarden schepenbuurt tjalkstraat naar Leeuwarden station.
Ik stapte de bus in en groete de buschauffeur terwijl ik het geld neer legde.
Ik wachte op mn kaartje maar de chauffeur reageerde niet.
Ik wist niet zo goed wat ik moest zeggen of doen dus ik besloot te gaan zitten.
Een paar seconden later zei de chauffeur met een boze en luide stem dat hij mij niet beleefd vond want hij vond dat ik hem niet gegroet had.
Ik zei tegen de chauffeur dat ik hem wel gegroet had en dat ik “hallo” zei toen ik de bus in stapte maar de chauffeur vond een “hallo” niet genoeg en werd boos.
Hij vroeg of ik nog een kaartje moest waarop ik “jawel” zei dus ik pakte het kaartje aan en ging weer zitten.
Hierna reed de chauffeur boos verder.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als deze chauffeur goed aan gepakt zou worden.
Ik ben erg geschrokken en vond het niet correct hoe hij tegen me sprak.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 13 oktober 2017 om 17:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Marit,

Jeetje, dat is niet zo leuk! Had waarschijnlijk zijn dag niet maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat hij dan zo reageert. Jammer om te lezen dat het zo is gegaan. Ik heb je klacht doorgestuurd naar de regio zodat dit met de chauffeur besproken kan worden. Onze excuses voor het ongemak!

met vriendelijke groet,
^JK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Anoniem058