Klacht: Boze bezorger

op 12 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze bezorger was erg boos omdat onze hond mee door de voordeur kwam. Goed hij blafte nogal maar verder niets aan de hand. Maar voordat ik mijn hond binnen kon houden renden hij weg en zei een klacht bij zijn baas over ibs in te dienen. Nouky. Dit heb ik nog nooit mee gemaakt. TNT of wat dan ook dien totaal niet moeilijk over onze hond. Ik werd op een niet vriendelijke manier behandeld. Als ik het pakketje wilde moest ik dat maar komen halen. Hij kwam hier nooit meer. Werd als asociaal bestempelt. Niet echt klantvriendelijk. Volgende Kerr probeer ik een bedrijf te vinden waarbij DHL niet hoeft te leveren. Ik ben erg ontdaan en me van geen schuld bewust

Gewenste Oplossing:

Normale vraag of de hond evt weg mag. Netjes behandeld worden en zeker niet voor leugenaarster worden neer gezet. Gewoon eigenlijk niets bijzonders gewoon normaal gedrag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 12:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door @ngel@