Klacht: boxxpot

op 26 april 2017 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

via direct pay naar webcasso , over een bestelling/ betaling. het gaat om zo,n boxxpot kastje. na het kastje binnen het wettelijke termijn terug te hebben gestuurd, veel problemen met het oplossen van het probleem, blijven maar facturen sturen.

Gewenste Oplossing:

geen facturen meer sturen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

Heeft op 26 april 2017 om 15:05 geantwoord

Ja hoor tuurlijk het geweldige dossier ligt weer bij directpay en geblokkeerd , wij weten weer van niks terwijl jullie vorig jaar het opgelost zouden hebben, en ineens is mijn dossier nummer verdwenen,
vriendelijkheid doe ik bij jullie niet meer aan,
ik heb geen begrip meer voor jullie
en de groeten.

Bericht van Webcasso

6 maanden geleden - Geachte heer /mevrouw , Allereerst hartelijk dank voor uw geduld en begrip. Van Directpay hebben wij vernomen dat zij u zullen benaderen. Vriendelijk verzoeken wij u om deze klacht via de Website af te sluiten. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Webcasso B.V.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 09 mei 2017 om 12:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door betaal niet