Klacht: wel betaald,niet geleverd

op 14 december 2009 over deBoxershop.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In februari van 2009 bestelde ik 2 HOM slips bij de boxershop.Betaald met Ideal.Na lang wachten vroeg ik in een e-mail waar de slips bleven.Reactie boxershop;Kregen pakket retour van de TNT,was beschadigd.We sturen opnieuw.Na weer een poos vroeg ik per e-mail weer waar de slips bleven.Reactie boxershop;Hebben wel verstuurd,raar zeg.We laten het onderzoeken door TNT.Ik heb bij de TNT gevraagd naar dat onderzoek en volgens hun loopt er helemaal geen onderzoek!
Moest dus 2x zelf vragen na een poos waar mijn spullen bleven en had het in eerste instantie netjes gevonden als ze mij daar van op de hoogte hadden gesteld.Vind het niet kunnen tegenover een klant om hem zelf naar zijn producten te laten vragen als iets langer duurt.Na deze 2 mails reageert de boxershop helemaal niet meer als ik vraag of ik dan mijn geld retour mag.Voicemailberichten worden ook niet beantwoord,kortom ze geven niet thuis!
Wie weet wat ik kan doen?

Alle klachten die gemeld zijn door keijzer