Klacht: Box van niks

op 18 december 2012 over 12 deliver.nl in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op MarktplaatsAanbieding 5x de verrassingsbox voor 25 euro + 6,99 verzendkosten gekocht. We hadden als gezin het leuke idee opgevat om de inhoud van de dozen te verloten als kerstactiviteit. In de beschrijving stond immers dat de inhoud van alle dozen uniek was en dat er voor minimaal 100 euro aan artikelen in elke doos zat. Toen de 5 dozen eindelijk geleverd waren (tegelijk besteld, verspreid over een week geleverd) bleek dat de inhoud van alle 5 nagenoeg gelijk was. Ons leuke plannetje kon de prullenbak in. Bovendien zou ik voor de artikelen niet meer dan 30 euro kwijt zijn. Weggegooid geld en een dikke teleurstelling!
Ik heb mijn klacht meteen bij MarktplaatsAanbieding neergelegd. Na een dag kreeg ik antwoord: ik moest bij 12Deliver zijn. Dus mail naar 12Deliver. Na 10 dagen krijg ik antwoord….. Dat ik binnen 7 dagen kan retourneren……

Geld terug.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door 12 deliver.nl in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat 12 deliver.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

12 deliver.nl

Heeft op 28 februari 2013 om 15:34 geantwoord

Is al opgelost.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van 12 deliver.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Ginger64