Klacht: bovenlaag laminaat laat los

op 10 oktober 2011 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

Deze klacht betreft al een eerder onderzoek door buro Fetim b.v.Amsterdam en de conclusie was ,dat de klachten worden veroorzaakt door een zware belasting van een trippelstoel die wegens reumatische aandoening gebruikt moet worden De klachten waren ongegrond en herstel is niet mogelijk.Op de kopsekanten van laminaat gaat omhoog staan zodat men kan struikelen.

De oplossing die ik voor deze fiasco heb opbreken en zoeken naar iets wat beter bestand is voor intensief gebruik.Met dit rapport kunnen wij niet akkoord gaan. Referentie voor dit rapport is 2911-07-3CE12 t.n.v.Fetim Retail Europe te Amsterdam tel: 020.5805255

Reactie van de melder van de klacht grootwerk

6 jaren geleden - Geef eerlijk toe dat de voorlichting omtrendt dit laminaat van 7 mm dik, een niet te begrijpen verval is van kwaliteit die te wensen overlaat.Ten eerste hebben wij geen rekening gehouden met de trippelstoel er van uitgaande een goed product te hebben gekozen maar dit niet kan bewijzen temeer omdat het toen de klachten begonnen nog geen jaar oud was Het is voor ons onbegrijpelijk dat het in zo'n korte tijd alweer aan vernieuwing toe is.Graag hierop een reactie van Uw kant en nemen een afwachtende houding aan Fam. P.de Groot Prof.Vitringastraat 4 8801 DL Franeker

Alle klachten die gemeld zijn door grootwerk