Klacht: bouwwerkzaamheden op vakantie

op 16 februari 2017 over Pelikaan Reizen in de categorie Reizen Algemeen

27 januari tot 3 februari verbleven wij in Portugal
In deze periode waren er constant werkzaamheden aan het complex wegens renoveren dit is nog te begrijpen moet een keer gedaan worden.Maar overal tegelijk is wat veel.

Echter wat men was vergeten te melden bij het boeken van de reis dat er een compleet nieuw hotel met zwembaden 6 dagen per week aan onze kant waar we verbleven werd gebouwd. Mede daar de andere appartementen werd gerenoveerd of bezet waren was ruil niet mogelijk.De werkzaamheden waren er van maandag tot zaterdag van 8 uur in de ochtend tot 6 in de avond .

Op dit moment verschuilt Pelikaanreizen ZICH dat we maar contact hadden moeten opnemen ( er was geen hostess) bleek in de reispapieren te staan dat je dan Pelikaan moest bellen , heb meer de tickets en voucher hotel en vervoer bestudeerd. Helaas niet gezien men verwijst naar de voorwaarden van ANVR maar deze zullen ook verwachten dat men in Nederland al de juiste gegevens omtrent verblijf ontvangt. Echter dit moment worden de mensen er nog niet voor gewaarschuwd voor de bouwwerkzaamheden bij ALFAGAR en renovatie waar gasten in terecht komen dat is OOk de verantwoording van Pelikaanreizen of gaan deze nooit op informatie.Blijkt na onderzoek dat de renovatie tot eind Maart duurt volgens andere touroperators! De bouw aan tuinzicht kant dit jaar.Nu is het ons duidelijk dat bij ons om de hoek zeezicht redelijk vol zat daar waren de meeste gasten ondergebracht door ALFAGAR. Deze hadden moeten doorgeven aan alle touroperators van de werkzaamheden.

een GEPASTE vergoeding voor de periode dat we daar verbleven,wegens gederfd vakantiegenot!

en dat men zelf daar eens gaat kijken wat de mensen moeten doorstaan, als men een hostess ter plaatse zou hebben of beter hadden geinformeerd zou dit niet kunnen gebeuren!!!!
Wij zaten alagar village vreemd u beweert niet op de hoogte te zijn van ook de renovatie kijk eens bij SUNTIP daar staat vermeld dat het tot eind maart 2017 duurt die wisten het klaarblijkelijk wel deze waarschuwen hun klanten.
U bent al in het bezit van video en fotos van de bouwprojecten U vind het normaal dat als je op je terras zit in dit geval tuinzijde en dat er dan de gehele dag vrachtwagens graafmachines e.d te horen en te zien zijn, en aan de voorkant renovatie aan de appartementen .Het enige wat u dan zegt sorry voor de overlast maar wij wisten dit niet.

Ik wil u er nogmaals op wijzen dat u hiervan op de hoogte had moeten zijn. Het is uw plicht dit duidelijk te melden.Toen wij vertrokken moet Pelikaan van deze werkzaamheden op de hoogte zijn geweest en mijn inziens zijn deze dan ook al in gebreke bij ons vertrek. Als wij dit wisten waren we daar niet naar toe gegaan>ALS MEN ZELF EEN HOSTESS ZOU HEBBEN OF CONTACT MET TOUROPERATORS OP DIT MOMENT ZIEN ZE ZELF WAAR ZE KLANTEN NAAR TOE STUREN. Voor de rest een schitterend complex en mooi appartement en een schitterende omgeving.

onderstaande foto was aan de voorkant van verblijf en was men asfalt aan het uitbreken van de weg, voor aansluitingen naar nieuwbouw alfagar!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pelikaan Reizen over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Pelikaan Reizen in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht vanderhulst@hotmail.com

1 week geleden - Reeds 6 weken niets meer vernomen van pelikaan reizen zeer onbeschoft!!!!!

Bericht van Pelikaan Reizen

1 week geleden - Geachte heer van der Hulst, Wij hebben op 20 februari jl een reactie naar Prijsvrij verstuurd waar u ook uw reservering heeft ondergebracht. Ik heb hen verzocht contact met u op te nemen. Met vriendelijke groet, Customer Care

Alle klachten die gemeld zijn door vanderhulst@hotmail.com
x