Klacht: bouwwerf ,Port Zélande

op 20 mei 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

pas na boeking en betaling kregen we een mail dat er gewerkt werd aan het opknappen van de huisjes en het zwembad. Van de werken aan het zwembad hadden we geen enkele hinder, aan de huisjes daarentegen. vanaf zeven uur s’morgens lawaai alsof je op de bouwwerf zit. Heel de dag auto’s vrachtwagens , druk druk druk. verkeersvrij park?????? nee dus . Heel erg druk op en af rijdende vrachtwagens, heftruck’s betonmoles. KInderen dicht bij jou houden en super opletten om geen ongevallen te hebben. En STOF,STOF en nog eens STOF. Zeker niet de rust die we ons hadden voorgesteld op de eerste vakantie samen met onze kleindochter. Het huisje was redelijk ok. Fijn dat jullie de huisjes opknappen, maar dat je daarom de tuintjes in de andere huisjes moet verwaarlozen is minder. Het terras en de tuinmeubelen van ons VIP huisje waren gewoon smerig, Er lag zelf een soort van vergif denken we. Niet echt kindvriendelijk. Sorry ,we zijn fans van center-parcs en komen regelmatig op vakantie, maar dit was zeker geen ok vakantie maar een teleurstelling.

tevreden? we kunnen de tijd niet terug draaien en de vakantie is voorbij. Misschien bij het boeken aangeven dat er heel wat hinder is en niet na betaling? zeker de tuinen en meubilair een bekijken?

Alle klachten die gemeld zijn door Fluff