Klacht: botte byus schauffeur

op 07 juli 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

omstreeks 20,53komen uit de trein en willen gewoon de bus lijn 10nemen naar caberg potteberg kijk zegt mijn man komt de bus al we steken over bus is nog een eind van ons weg moet nog een groote draai nemen en we steken over ,tot mijn schrik gaf de schauffeur gas en sprongen wij op de stop .oke kan .we komen aan bij de bus iedereen stapt uit wat er uit moest .schauffeur had ook al zijn spullen vloep langs mij heen .ik stap in de bus chek al in schrik mij rot hij pak mij mij mijn arm en de bus uit en deur ging dicht .mijn man stond met schrik te kijken .hij moest zeker naar de wc toen hij terug kwam was ik vergeten dat ik al had ingechekt ging zitten hij keek een beetje raar heb hem gezegt dat ik een klacht zou in dienen .daar hij niet eens sorry zij en dat ik best begrip had als hij naar de wc moest dit is mij in al die tijd met een chauffer nog nooit over komen .hij hoefde geen sorry te zeggen was goed op gevoed ik ben 63 jaar en dit vind ik laag van de grond ik over weeg eigelijk om aan gifte te doen want hij heeft mij vast gepakt en compleet de bus uit gegooit .daar ik hiet thuis uit chekte zag ik dat ik dit dus niet had hoefde te doen dus ook nog 4euro kwijt .ben nog aan een andere chauffer gaan vragen wat ik moest doen die schrokt en zij dit had mijn colega niet mogen doen mevr ,het busnummer is 5264 en het was om 20.55,mensen die het hebben gezien spraken schande erover nou en ik ben er gewoon kapot van graag van u een antwoord

dat ik mijn vier euro weer terug krijg en dat deze man eens aan zijn verzand word gebracht zo ga je niet met klanten om

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

Reactie van de melder van de klacht lilian maas,kessen

6 maanden geleden - tot mijn spijt zie ik dat veolia mijn klacht niet in behandeling neem zelf nog geen rede waarom niet .dit vind ik wel erg want ik vind dit echt een terechte klacht en de waarheid maar dat mag zeker niet .nou veoliabedank

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lilian maas,kessen