Klacht: Ineens moest ik de openstaande bedrag overmaken van bijna 1300 euro na dat ik een betalingsregeling met hun had afgesproken en was goedgekeurd

op 18 mei 2018 over Bosveld Incasso in de categorie Incassobureaus

So maar ineens moest ik de totale openstaande bedrag overmaken.. terwijl een betalingsregeling was goed gekeurd .. het ging iedere maand goed tot ineens verplichten ze mij om bijna 1300 euro te overmaken na hun rekening terwijl mijn situatie voor hun duidelijk is dat het niet mogelijk is..ze weten dat ik het niet kan .. nou hebben ze een beslag gepland en vind plaats komende maandag.. ze komen samen met de deurwaarde en justitie mijn huis binnen met of zonder toestemming om mijn spullen te pakken en gaan verkopen…dat staat heel duidelijk bij de brief aangegeven.. Dus ik ben in schok.. dit is onmenselijk en niet te geloven..

Ik wil graag hulp en begrip.. maar wat ze nu gedaan hebben kan absoluut niet..

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bosveld Incasso

Reactie van de melder van de klacht Karla Ochoa

6 dagen geleden - Ok

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bosveld Incasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Karla Ochoa