Klacht: Geen post gehad en ze zijn NIET bereikbaar!!!!

op 14 februari 2020 over Bosveld Incasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zelf erachter gekomen dat mijn nota van Famed naar Webcasso is doorgezet. Webcasso vertelt mij dat dit bij Bosveld in handen ligt. Vervolgens probeer ik dagelijks te bellen tijdens mijn pauzes op werk. Altijd “drukte op de lijn” en de verbinding die automatisch verbroken wordt…
Ik ben gedagvaardigd…….

Gewenste Oplossing:

Als de kosten voor de rechtbank worden ingetrokken en ik een NORMAAL bedrag kan voldoen. De nota van Famed was 33 euro en ik ben rond de 195 euro schuldig aan Bosveld.... absurd!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bosveld Incasso over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bosveld Incasso in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door LCN