Klacht: Zeer slechte onderneming

op 29 februari 2020 over BoschBedding in de categorie Bedden

Ik ben al maanden bezig om de boxspring die ik heb besteld te ontvangen. De eerste keer is er een verkeerd bed geleverd, de tweede keer was de voering stuk van een van de boxen. De derde keer is ronduit bespottelijk. De nieuwe box werd eindelijk geleverd met heel veel moeite vervolgens word de boxspring niet bevestigd. Ik geef de bezorger aan dat de oude box terug moet komen want anders kan ik niet slapen. Hij moest dit met zijn baas bespreken en moest naar zijn telefoon die in de auto lag. Ik hen gewacht op deze bezorger en hik is zo der opgaaf van reden weggereden, terwijl hij even naar zijn baas zou bellen, dit is een ongelofelijke werkwijze. Bosch Bedding beloofd van alles maar belt nooit terug. Ik ben overgegaan op ontbinding van de koopovereenkomst. Ga niet in zee met deze onderneming!!!

Ik wil het volledig aankoopbedrag terug binnen 14 dagen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BoschBedding

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BoschBedding nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Melisssa