Klacht: Borstvergroting

op 15 juli 2016 over Diana Gabriels Verweijen in de categorie Beauty & Wellness

ik ben in praktijk diana gabriels geweest voor een consult voor een borstvergroting , toen ben ik erg vriendelijk geholpen. Er werd goed geluisterd wat ik precies wilde en verteld wat de mogelijkheden waren.
2 weken later nog een gesprek gehad met de arts die de operatie uit ging voeren en de afspraak was ingepland

Ik heb duidelijk gemaakt dat ik 350 cc wil hebben . En dat er bubbel in me borst zit en dat die er uit gehaald moeten worden.

Niks is gebeurt zo als ik het wou hebben ik ben er nu geestelijke helemaal kapot van ik raad het echt niemand aan.
Ik hèb daar na gelijk gebeld de zelfde dag nog ze zijde dat ik een jaar moet wachten want dan zie je pas het resultaat heb ik gedaan maar ook nu willen ze dat ik een grote bedragen ga betalen voor dat ze mij weer willen helpen.

En ze kopen mensen om om een positieve reacties te plaatsen op Internet.

Alstublieft doe het niet bij haar ga ietsjes meer betalen maar ga voor betere kwaliteit

Dat ik grotere borsten krijg wat ik had gewild

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Diana Gabriels Verweijen over deze klacht.

Bericht van Diana Gabriels Verweijen

10 maanden geleden - Geachte mevrouw Hassan, 15 augustus 2014 bent u bij mij geweest voor informatie betreffende een borstvergroting. Ik heb u toen 300/325 cc geadviseerd. Aan de hand van deze informatie bent u op gesprek geweest bij Drs. Roosenburg. Drs. Roosenburg heeft u toen ook 325 cc geadviseerd. U bent op 21 oktober 2014 geopereerd. De operatie is goed verlopen alles zag er netjes uit. Op 2 november 2014 heeft u aangegeven dat u niet tevreden bent met uw borsten. Aan de hand van uw klacht heb ik een afspraak ingepland op 1 december 2014 bij Drs. Roosenburg. U heeft deze afspraak telefonisch bij ons geannuleerd. Vervolgens heeft u op 28 oktober 2015 weer telefonisch contact met ons opgenomen betreft dezelfde klacht. U bent na het maken van een nieuwe afspraak bij Drs. Roosenburg geweest. Drs. Roosenburg heeft u verteld en uitgelegd dat hij op dat moment niet meer dan 325cc kon plaatsen en dat uw borsten er prachtig uit zien. U was het hier helaas niet mee eens omdat u uiteindelijk grotere borsten wilde wat op de operatiedag niet mogelijk was. 28 oktober 2015 hebben wij u een voorstel aangeboden namelijk; Dat Drs. Roosenburg en Praktijk Gabriels u opnieuw wilde opereren voor een bedrag van €1450,- Ik neem aan dat u van dit voorstel geen gebruik wilde maken gezien uw klacht online. Hoogachtend, Diana Gabriels Verweijen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Diana Gabriels Verweijen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Helin hassa