Klacht: Online betaalde bestelling wordt gewoon niet geleverd

op 09 juli 2011 over Boozt.com in de categorie Kledingwinkels

Op 29/06 plaatste ik een online bestelling via boozt.com. Ik betaalde meteen via ideal en kreeg een bevestigingsbericht waarin stond dat de betaling en bestelling in orde waren en ik binnen 2 dagen een mail zou krijgen als mijn order zou worden verzonden. We zijn vandaag 8/07 en tot op heden kreeg ik geen enkele mail ivm het verzenden van mijn order, krijg ik geen contact via de telefonische helpdesk én beantwoorden ze geen enkele mail van mij waarin ik vraag naar de status van mijn order.
Ik heb een mail gekregen waarin ze vroegen om mijn klacht in het Engels te schrijven (?!). Dit is zeer ongepast, maar gelukkig geen probleem voor mij. Na het vertalen, ook geen enkele reactie verder. Ik krijg zelfs mails gewoon terug (gebouncte mails).
Ik ben bang dat ik mijn geld kwijt ben. Is er nog iemand bekend met deze online winkel? Ik shop altijd via internet en dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Dat mijn betaalde (!) order geleverd wordt en wel zo snel mogelijk!!!
Annulering is ook goed, mits een volledige terugbetaling van het bedrag. Of toch op zijn minste een antwoord om een simpele vraag van hoe het met de status van mijn bestelling staat...

Alle klachten die gemeld zijn door bernaerts