Klacht: Boos.

op 22 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Maandag iets besteld waarbij er stond vermeld 3 werkdagen levertijd. Woensdag stond er dat mijn pakketje geleverd zou worden voor 15.00 uur eindstand krijg ik om 18.00 uur de melding dat mij pakketje fout gesorteerd was. Donderdag was mijn status bijgewerkt lever tijd stond op donderag 21 dec. Tussen 11.00 uur en 15.00 uur
Na 15.00 stond ineens de update dat het pakketje tot 18.00 uur geleverd zou worden.
Nu staat er tijdelijk overmacht.
Dit pakketje heeft haast en ik snap niet dat er zoveel fouten en zoveel onduidelijkheid is.
Als je mij aangeeft dat me pakketje onderweg is dan voor wat moet ik 2 dagen wachten goor niks.
Dit pakketje is voor een belangrijk persoon die ik voor de kerst moest hebben helaas zie ik dit niet gebeuren.
Ik vindt dit echt een slechte service en er is ook verder geen mail of een update dat ik even goed geinformeerd wordt.

Dat mijn pakket nu eindelijk wel bezorgd wordt !

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 22 december 2017 om 15:15 geantwoord

Goedemiddag,

bedankt voor uw bericht. Uw zending heeft op 20 december een missortering gehad. Dit wil zeggen dat uw zending opnieuw door het sorteerproces moet. Dit kan ongeveer 1 a 2 werkdagen duren om dit te corrigeren. Uw zending is hiervoor helaas vertraagd. De sorteerfout is inmiddels gecorrigeerd en de zending is vandaag bij u geleverd.

Excuses voor de vertraging.

Miranda
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door JaylaAicha