Klacht: Bood op High Thea in The Pantry in Delft

op 04 oktober 2011 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik deed bod op de aanbieding van de High Thea,op zaterdag 1 October ’11.om 17.53:11 werd de bieding gesloten,met mijn bod van 9,-.Kreeg géén melding,dat ik het winnend bod had,wél,dat het bieden gesloten was.Verwachte dus nog de bevestiging.Nu bleek,dat de biedining iets later weer heropend was!!! Dit kán toch niet.Voel me bedrogen door Vakantie Veilingen!!!!Héb trouwens de uitdraai,dát het bieden gesloten was,met mijn bod,als hoogste.

Dat ik álsnog het toen gebodene,voor míjn hoogste bieding kan krijgen.

Bericht van Vakantieveilingen.nl

6 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Zojuist hebben wij u een email gestuurd met uitleg hoe het komt dat u onterecht in beeld heeft zien staan dat u de winnaar bent geworden van de veiling. Met vriendelijke groet, Monique - Vakantieveilingen.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 11 oktober 2011 om 10:08 geantwoord

Er is geregeld dat de klant alsnog voor het geboden bedrag gebruik kan maken van de high tea.

Heeft op 26 oktober 2011 om 12:14 geantwoord

Goedemiddag,ik ben blij dat de bieding op de high thea,bij The Pantry in principe is opgelost.Ik hoop,dat óók hun zich aan de afspraak,die er over gemaakt is,zich houden.
Ik wil u hartelijk bedanken voor deze concessie,die is gedaan.
Janny van Dalen,een weer tevrede biedster.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vakantieveilingen.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door rico1501