Klacht: bonus boekje ah

op 16 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

we hebben nu twee weken geen bonus boekje ah gehad terwijl de buurman wel heeft en wij niet erg vreemd wij weten niet meer ook vanwege de verschillende postbode we hielden t in de gaten maar was weer voorbij daarom hoop ik dat jullie na willen kijken want we geen sticker op de brievenbus

Gewenste Oplossing:

als t weer goed bezorgd word

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht j bijwaard

1 jaar geleden - ik hoop dat t snel antwoordt krijgt anders is t t slechte naam want we zijn vaste klant van ah dus reageer aub op

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw Bijwaard, Uit uw bericht begrijp ik dat u de afgelopen weken geen ongeadresseerd reclamedrukwerk van uw postbezorger heeft ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat dit voor u heel vervelend is en bied u hiervoor mijn excuses aan. Ik zorg ervoor dat we uitzoeken waarom u de afgelopen periode geen folders heeft ontvangen. Daarvoor zou ik nog willen weten of u ook een Nee/Ja of Nee/Nee sticker heeft. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht j bijwaard

1 jaar geleden - hierbij wou ik u antwoorden want we hebben geen sticker op t brievenbus maar er zit een papiertje boven de brievenbus en daar staat op dat de folders en kranten en de post gewoon goed in de bus doe want er blijft ook afentoe buiten steken dus dan kunnen je er uit halen en dat is ook niet bedoeling dus hoop ik dat ik uw op weg geholpen heeft inafwachting j bijwaard

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 juli 2016 om 13:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Bijwaard,

Hartelijk dank voor uw reactie op ons verzoek tot extra informatie. Ik heb uw melding doorgezet naar de manager van de postbezorger in uw postcodegebied. Hij/zij zal met de bezorger in kwestie in gesprek gaan om het uitblijven van bezorging van de Albert Heijn-folder te bespreken.

Nogmaals onze excuses voor de incorrecte uitvoering van de bezorging op uw huisadres.

Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door j bijwaard