Klacht: Bomberjack niet meer te krijgen

op 03 juli 2016 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Ik heb via de webshop van ZARA een bomberjack besteld in de maat L van €69.95. (referentie: 0706/415) Eenmaal thuisgestuurd bleek het jackje beschadigd te zijn. Dus heb ik hem teruggestuurd en netjes het geld terug gekregen.
1 Dag nadat ik hem terug stuurde heb ik hem direct opnieuw willen bestellen… Maarrr… Oppeens was het jackje in de uitverkoop gegaan en maat L is niet meer leverbaar!
Dus nu heb ik mijn mooie jackje terug gestuurd en kan er geen nieuwe meer voor krijgen.

Ik heb nog gekeken of die in een van de filialen van ZARA nog aanwezig was. En in Almere hangt nog het laatste exemplaar in maat L. Echter woon ik 130km van Almere vandaan. Na bellen met het filiaal konden ze hem niet naar mijn huis opsturen en ook niet naar het filiaal in Groningen (Groningen is 50km van mijn woonplaats, dus dichterbij). Ook wilde de winkelmedewerker hem niet achteruit leggen zodat ik hem op kon halen.

ZARA heeft meerdere winkels in Nederland en ook in het buitenland waar het jackje nog gewoon verkrijgbaar is.

Ik wil graag dat ZARA een exemplaar reserveert en zorgt dat deze thuisgestuurd kan worden.

Ik ben tevreden als ZARA zorgt dat ik het volgende jasje:

in de maat L thuisgestuurd krijg voor €49.99. Hij is immers nu in de uitverkoop.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Roydejong94