Klacht: Bol stuurt onterechre facturen, negeert klachten

op 03 oktober 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Bol negeert mijn eerdere klachten;
Ik heb contact met bol gehad hoe het artikel te retourneren.
Een retourartikel printen kan ik niet en thomas van der zee, klantenservicemedewerker, gaf aan dat als ik geen ticket print, het artikel niet kon retourneren. Meewerken aan een oplossing wilde deze onbeschofte kerel niet.
Daarom heb ik het artikel rechtstreeks naar de verkoper teruggestuurd en dit ook gemeld bij bol, ook weer genegeert door hen.
Bol heeft al die tijd mijn meerdere klachten over deze medewerker en manier van klantbenadering genegeert!!

Gezien ik meerdere klachten bij bol heb ingediend en deze doodleuk genegeert worden en retournering naar verkoper is de aanmaning zowieso onterecht. Bij inschakelen incasso onderneem ik juridische stappen en worden al mijn kosten op bol verhaalt.!!!!!!

GELIEVE MIJ NIET LANGER LASTIG TE VALLEN MET ONTERECHTE AANMANINGEN EN MIJN ACCOUNT VERWIJDEREN AUB.

IK BEN NIET MEER BEREIKBAAR VIA DE MAIL EN OOK NIET PER TELEFOON!!!!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Bol.com

2 maanden geleden - Beste Sannie, Graag kom ik met je in contact om deze situatie voor je op te lossen. Kun je in een reactie op mijn mail aangeven wat een geschikte tijd is binnen kantoor uren om telefonische contact op te nemen? Groeten, Milly van bol.com

Reactie van de melder van de klacht Sannie Den Dikken

2 maanden geleden - Ten eerste wens ik niet getutoyeerd te worden zoals ik in mijn rechtstreekde klachten naar jullie ook meermaals heb aangegeven.Ten tweede: Wat begrijpt u niet wanneer ik aangeeft telefonisch niet bereikbaar te zijn????? Dit laat mijn werk simpelweg gewoon niet toe, "binnen kantoortijden"

Bericht van Bol.com

2 maanden geleden - Beste Mevrouw Den Dikken, Ik heb een mail verstuurd naar digipost.alexsandra@gmail.com. Kunt u controleren of deze mail bij u is aangekomen en hier op reageren. Is dit niet het geval kunt u dan een mail sturen naar mvandeveerdonk@bol.com, dan zal ik via deze mail contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Milly van bol.com

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 03 oktober 2017 om 10:00 geantwoord

Beste Mevrouw den Dikken,

Graag had ik u willen helpen bij het oplossen van deze vervelende situatie. Helaas is het niet mogelijk om in contact te komen met elkaar. Ik zal deze klacht sluiten, mocht u toch nog een oplossing willen kunt u ten alle tijden contact met ons opnemen.

Milly van bol.com

Heeft op 03 oktober 2017 om 10:38 geantwoord

Gezien Bol klachten blijft weigeren op te lossen (hiervoor dezelfde klacht meermaals via email/ de sebsite van bol zelf aangegeven welke doodleuk genegeerd worden) worden klachten dus nooit opgelost.
NOOOOOIT BIJ BOL BESTELLEN!!!!!

Reactie van de melder van de klacht Sannie Den Dikken

2 maanden geleden - Mijn klacht blijft nog steeds staan. Dat bol weigert een klacht op te lossen is dit hun verantwoording en fout. Zeker als ik mijn klacht al meermaals via de site /email heb ingediend met daarbij aangegeven oplossingssuggesties. Wat een aanfluiting!!!! Alleen maar tijd energie en geld kwijt terwijl klachten toch nooit worden opgelost. NOOOOOOOOIT BIJ BOL BESTELLEN!°°°

Alle klachten die gemeld zijn door Sannie Den Dikken