Klacht: Wasmachine werkt niet naar behoren

op 16 januari 2020 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

in Juni een Beko wasmachine via Bol.com gekocht. Voorheen 2x Bosch gehad maar onze droger is ook van Beko en doet het perfect. Ik dacht probeer het. Wasmachine is bezorgd en na een paar weken merk ik toch dat mijn was vrij nat blijft. Raar met weinig kledingstukken moet hij juist volledig op toeren komen en er bijna droog uit komen. Niet dus af toe zitten er kledingstukken tussen die echt uit te wringen zijn. Ook merk ik dat er 1 ltr wasverzachter verdwijnt in 3 wasbeurten !!! Ik bel met de servicedienst Asogem welke reparatie aan Beko verricht. Monteur verteld doodleuk dat het slechte centrifugeren komt door TE VEEL WASMIDDEL … ik zeg…… HOE DAN …. deze machine is autodose !!!! Nee daar ligt het echt aan. Dus was verdeelt zich dan niet goed …. Ik dacht echt dit is een grap …. Bij een hoeslaken wil een wasmachine nog wel eens uit balans gaan maar met 6 kledingstukken ???? Niet opgelost dus. In december bemerk ik vezels op mijn kleding na het wassen …. heel vervelend vporal met zwarte kleding …. deze moet ik nu na het wassen met een plakroller afdoen om een beetje fatsoenlijk te voorschijn te kunnen komen. Wederom krijg ik van de monteur antwoordt ….. dat zit in je kleren !!!!! SERIEUS ……. de haren van huisdieren blijven dan ook vast zitten op deze kleding na een wasbeurt …. wederom geen fatsoenlijk antwoord maar wel een rekening omdat ze geen defect hadden gevonden.
Terug na Bol.com die is verantwoordelijk voor de verkoop. Heel veel mail heen en weer. Ik filmpjes opgestuurd waarop ik als antwoord krijg nou ik vind het allemaal wel mee vallen. Witte was staat beetje droog te draaien (ik zie bijna geen water of sop in het venster daar hoort toch wel een laagje water te staan) Nu deze week een filmpje opgestuurd omdat de machine tijdens het afpompt enorm bromt. Ik krijg doodleuk een mailtje terug ER IS NIETS MET UW MACHINE AAN DE HAND. CASE WORDT GESLOTEN. Krijg je de klantenservice aan te telefoon wordt het zo’n wellusnietus spelletje. Dat ben ik nu wel vanaf aug. beu. Noemen ze dit tegenwoordig service garantie. WAARDELOOS !

Ik wil geen financiele vergoeding of tegemoetkoming want dan zit ik nog met een niet deugdelijke wasmachine. Ik wil een ander merk wasmachine desnoods met bijbetaling maar NOOIT GEEN BEKO MEER ! En gezien de korte tijd en wettelijk geregeld moet er nog een ontbinding van koopovereenkomst mogelijk zijn,

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

13 uur geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

13 uur geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 20 januari 2020 om 13:56 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht patriciamoonen

8 uur geleden - Dus gewoon met een "NIET DEUGDELIJK" apparaat blijven zitten is normaal. Dat is jullie antwoord. Slecht hoor Bolletje. Heel slecht dit. Als iets kapot is hoor je dat te maken als verkoper ….. en anders op te lossen. Zeker voor iets wat een half jaar oud is met een garantie van 2 jaar.

Alle klachten die gemeld zijn door patriciamoonen