Klacht: Bol.com wil niets verkopen en geen geld ontvangen

op 04 oktober 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Beste bol.com, ik sta versteld van jullie betalingssysteem! Ik heb 2 virtuele creditcards gekregen van Mastercard voor mijn verjaardag, beiden van 50 euro, welke ik wil besteden aan een nieuwe Airfryer (PhilipsHD9240, nu 152,40 euro op de website). Het restant van 52,40 euro betaal ik dan per Ideal. Deze staat nog steeds te wachten in mijn winkelwagen. Ik heb nu zowel per chat als telefonisch contact opgenomen en krijg gewoonweg te horen dat dit niet mogelijk is!
Hoe is dit mogelijk voor zo’n modern bedrijf! Ik kan toch gewoonweg betalen per factuur in 3 delen? Achteraf betalen per creditcard is niet mogelijk, betalen in delen is niet mogelijk. Wat een waardeloos betaalsysteem! Bij mij op het werk is dit allemaal mogelijk via Ogone en Acceptemail.

Ik wens heel graag die Airfryer te bestellen en op bovenstaande wijze te betalen. Hoe gaan we dit oplossen?

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 04 oktober 2017 om 15:10 geantwoord

Beste Rietjeria,

Onlangs hebben we contact gehad waarin ik u heb vertelt dat wij geen virtuele creditcard aannemen en heb ik u hierbij niet kunnen helpen bij bovenstaand bericht.
Ik wens u een fijne dag!

Groeten,
Milly van bol.com
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Heeft op 05 oktober 2017 om 14:36 geantwoord

Bol.com weigert een betaling per virtuele creditcard aan te nemen, terwijl deze exact hetzelfde werkt als een reguliere creditcard en denkt ook niet mee voor een oplossing. Ik heb deze cadeau gehad voor mijn verjaardag. Bol.com loopt nu een bestelling van 150 euro mis, omdat ik de bestelling nu plaats bij een andere aanbieder.

Alle klachten die gemeld zijn door Rietjeria