Klacht: bol.com en post.nl komen er niet uit en geven mij de schuld

op 07 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Diverse malen aangegeven dat ik het brievenbus pakket niet hebt ontvangen. (niet aangetekend) Nu verwijzen ze me door naar Post.nl en deze verwijst me weer door naar Bol.com die er niks aan doet. Tevens betichten ze (Bol) dat ik het express hebt laten verdwijnen.

Gewenste Oplossing:

kwijtschelding en/of artikel alsnog geleverd. en excusses

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 07 juli 2017 om 13:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer kastelijn,

Uit uw bericht begrijp ik dat u een brievenbus pakket verwacht maar dat deze niet is aangekomen. Dit is zeker niet fijn en niet de bedoeling, daarom wil ik u mijn oprechte excuses aanbieden.

Omdat er niet voor de zending getekend hoeft toe worden kan er geen onderzoek gestart worden. Bol.com zal dit verder met je moeten oplossen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door kaza35