Klacht: boetes en vermissing post

op 23 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

meerdere boetes terwijl de afzender op de envelop staat vermeld en ze vermelden dat de afzender niet bekend is ???. Altijd boetes achteraf. Meerdere poststukken vermist, waar je dan naar kan fluiten zonder vergoeding, maar wel strooien met boetes.

Als er ergens na te gaan is waar de post is gebleven een depot voor beschadigde post. Zodat je toch nog je post kan ontvangen of verhaal kan halen bij de verzender. En de boetes tegelijktijdig meesturen. Zo kun je ook bij de verzender weer terecht en niet week 2 weken later.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Hettema, Uit uw bericht begrijp ik dat u meerdere poststukken op dit moment mist en dat u als ontvanger meerdere malen een portokaart heeft ontvangen. Ik kan mij heel goed voorstellen dat u hier niet tevreden mee bent en bied u hiervoor mijn excuses aan. Helaas is het niet mogelijk om vermiste post te achterhalen omdat de poststukken zonder barcode zijn verstuurd. Wel registreer ik graag voor u een klacht over de situatie, zodat er wordt gekeken of dit een structureel probleem is in uw postcode gebied. Om dit uit te zetten ontvang ik graag van u de volgende gegevens: - Hoeveel poststukken mist u op dit moment? - Van welke afzenders minst u op dit moment poststukken? - Op welke datum is het eerste poststuk en het laatste poststuk verstuurd? Daarnaast geeft u ook aan dat u met regelmaat als ontvanger een portokaart ontvangt terwijl de gegevens van de afzender op de betreffende poststukken vermeld staat. Mocht dit in de toekomst weer voorkomen, dan horen wij dat graag van u. Op dat moment kunnen wij controleren of u inderdaad de portokaart onterecht heeft ontvangen en eventueel actie voor u ondernemen. Als u de aanvullende informatie niet verstrekt gaan we ervan uit dat uw vraag op een andere manier beantwoord is en wordt uw melding als afgehandeld beschouwd. Als u rechtstreeks contact wenst kunt u contact opnemen via www.postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Hettema, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 03 augustus 2017 om 11:18 geantwoord

Geachte mevrouw Hettema,

Alle klachten die gemeld zijn door Liwa