Klacht: Boete

op 31 mei 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goede middag,
2 weken geleden heb ik een klacht ingediend, na excusses weer een aanmaning gekregen, zelfs 3 gratis kaartjes gekregen van Dhr,Pellengrond, Ik wil dat jullie nu aktie ondernemen, triest voor woorden dat dit gebeurd. Wij zijn nette mensen hoopt dat Dhr, Pellengrond eindelijk met ons kontakt opneemt.
Mvg. Nicole Lurken, 06-17921454

Gewenste Oplossing:

Als het heel vlug wordt opgelost bij jullie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door l.lurken@ziggo.nl