Klacht: Boete 2011

op 27 mei 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Beste klacht.nl

Ik heb op october 2011 een huisvuilboete gekregen van ongeveer 120 euro. Echter dit huisvuil is niet door mij buiten gezet, maar door een onderhuurder. Ik was toen in Afrika.
Vervolgens heb ik een beroep gedaan, dit is genegeerd door het GGN. Onder dreigen van de deurwaarder heb ik al mijn gevoel van rechtvaardigheid en trots ingeslikt en de boete betaald die inmiddels opgelopen was naar circa 300 euro. Ik dacht dat ik daarmee het hoofdstuk wel had afgesloten.

Vervolgens krijg ik 2 jaar later weer dezelfde boete uit 2011. Nog een keer! Inclusief dreiging met beslaglegging!
Ik heb dit uitgelegd via de mail en niets teruggekregen. Vervolgens heb ik 2x gebeld en 2x 20 minuten in de wachtrij gezet.

Nu krijg ik weer een brief. Het GGN is niet bereikbaar en blijft dreigen via de post.

Als het GGN zijn mail leest en/of de telefoon opneemt. Dit is uitermate onprofessioneel en bezorgt mij enorm veel kopzorgen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 31 mei 2016 om 09:27 geantwoord

Er is vandaag een uitgebreide brief per email aan de klager toegezonden. In de brief hebben wij een toelichting gegeven over de mogelijkheden om bezwaar te maken of in verzet te gaan. Dit kan verschillen, afhankelijk van de fase in het proces. Tevens is er sprake geweest van onduidelijkheid. Deze onduidelijkheid hebben wij getracht weg te nemen. Wij hebben de klager voorzien van uitleg en advies. Wanneer de klager nog vragen heeft verzoeken wij deze direct contact met ons op te nemen.

GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door mjvwelie