Klacht: Boeking komt niet overeen met de reservering.

op 23 juni 2016 over Veuling in de categorie Vliegmaatschappij

Op 21 maart 2016 hebben wij een vlucht geboekt voor 08-09-2016 van Amsterdam naar ibiza en terug op 21-09-2016 van ibiza naar amsterdam. Toen wij de mail van veuling binnen kregen stond er dat wij op 08-09-2016 van ibiza naar amsterdam zouden vliegen en op 21-09-2016 van amsterdam naar ibiza. Dit klopt niet want wij wonen in Nederland, en kunnen dus niet opstappen vanuit ibiza. Direct hebben wij aan de bel getrokken en meerdere malen geprobeerd te bellen met veuling, de eerste paar keren kregen wij geen reactie of werd de verbinding verbroken na een half uur in de wacht gestaan te hebben. Twee maanden later werd ons vermeld dat wij via hun site ons probleem moesten vermelden, doormiddel van een formulier. Na 3 keer een automatisch antwoord terug te krijgen hebben wij opnieuw geprobeerd te bellen, daar vertellen zei me dat ze niet voor me kunnen betekenen. Ik heb zelfs gebeld naar het hoofdkantoor in Spanje maar ook hier wordt niet opgenomen. Vandaag 23–6-2016 kreeg ik een dame Pascal Smid aan de telefoon die bij veuling werkt op schiphol ze sprak engels tegen mij, en ik kwam er achter dat zei nederlands sprak omdat ze zich versprak. ze werd kwaad en zei dat ze ons niet wilde helpen en verbrak de verbinding. Wij zijn ten einde raad, en krijgen geen reactie.

We wonen in nederland, Hoe kunnen we dan opstappen vanaf ibiza? Wij zijn er van overtuigd dit goed geboekt te hebben, wij hebben dit zelfs met ze tweeën geboekt en gecontroleerd.

Help ons alsjeblieft.

Ik ben tevreden wanneer zei voor mij en mijn vriend de vluchtroute omdraaien. dus op 08-09-2016 van amsterdam naar ibiza en op 21-09-2016 van ibiza naar amsterdam. Of mijn geld terug.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veuling

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veuling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dorrymaxime