Klacht: Boeking geannuleerd door technische storing

op 02 augustus 2016 over supersaver.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ticket geboekt naar Bali, betaald met IDEAL.
Een dag later een mail ontvangen dat de boeking is geannuleerd door technische problemen, het bedrag wordt teruggestort.
Geen alternatieve vlucht geboden. Slecht bereikbare klantenservice, uiteindelijk gesproken met Ankush, die beloofde dat het bedrag binnen 3 werkdagen wordt teruggestort.
Na 3 werkdagen heb ik nog steeds niks ontvangen.
Weer gebeld; nu ontvang ik het volgens hen binnen 7 werkdagen. Mijn rekeningnummer (ter controle voor mij) mocht de medewerker met de naam Saudhagya zogenaamd niet opnoemen. Ben benieuwd of ik mijn geld überhaupt terug krijg.
Wat een oplichters.
_______________________________
03-08-2016.
Een week later; nog steeds niks ontvangen…

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geld terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over supersaver.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over supersaver.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Andrew H.