Klacht: Boeken niet gelverd

op 17 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Boeken besteld bij Bol.com… zouden geleverd worden door post.nl dit bedrijf schijnt ze te hebben afgeleverd op een adres die niet bestaat,
Wij wonen Coebelweg 2 het is geleverd bij Coebelweg 2a Die bestaat dus niet.
Tevens was het een brievenbus pakket????? wij hebben gewoon een brievenbus dus de vraag is waar zijn de boeken gebleven.

Gewoon voor dinsdag 5 dec onze boeken krijgen die wij hebben besteld voor een sinterklaascadeau

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 27 december 2017 om 12:47 geantwoord

Geachte mevrouw Cavé,

Hartelijk bedankt voor uw melding. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat u dit pakket niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u zich hier zorgen over maakt. Mijn excuses.

Ik hoop dat het pakket inmiddels terecht is. Mocht dit niet het geval zijn dan adviseer ik u om dit te melden bij de afzender. De afzender kan als onze opdrachtgever voor het verzenden van het pakket een klacht bij ons indienen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chef2017