Klacht: Boek nooit bij DirectFerries

op 26 april 2017 over Directferries.nl in de categorie Reizen Algemeen

Wat een suf bedrijf. Ook wij hadden op 23-4-17 geboekt. Onze betaling lukte en men had mijn gegevens. De communicatie tussen directferries en de veerbootmaatschappij haperde, dat kan gebeuren. Hierdoor had ik geen bokingsnummer, geen ticket. Helaas was er geen communicatie over een oplossing, en sta je dus met je auto en kinderen bij de haven noodgedwongen een tweede en duur ticket te kopen. Daarna ook geen korting bijvoorbeeld op een ander ticket. Het bedrijf heeft 2 telefoonnummers maar is NIET bereikbaar!! Jammer

Ik heb alle begrip voor fouten die gebeuren in bedrijven. Ze reageren wel vlot en netjes, maar doen verder niets voor jou. Geen moeite, Geen service.
Ik zou tevreden zijn met hulp of bemiddeling bij het regelen van een retourticket vanaf je vakantiebestemming. Ik was ook tevreden met korting bij het retourticket. Deze grap maakte een weekendreisje veel duurder. Verder ook het feit dat je niks telefonisch kunt vragen of toelichten, dat werkt toch prettig dan via mail en nu via reviews.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Directferries.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Directferries.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Japie666