Klacht: Boek met deukjes

op 18 juli 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb via bol.com een groot boek besteld. Helaas zat dit boek alleen in een heel dun kartonnetje. Niks geen bubbeltjesplastic of andere bescherming. Ik vind dat erg slecht. Nu heb ik de hoekjes van het boek zelf weer rechtgetimmerd maar in als bol.com in de toekomst boeken blijft leveren zonder bescherming zal ik hier niet weer kopen.

Gewenste Oplossing:

Excuses van bol.com en in de toekomst geen boeken zonder bescherming.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 19 juli 2017 om 16:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Julie,

Zojuist heb ik u een e-mail gestuurd met een gepaste oplossing/compensatie. Mijn excuses dat dit langer heeft moeten duren dan normaal.

Zou u kunnen reageren op mijn e-mail? Ik hoor graag van u.

Fijne avond

Groet Imro
bol.com

- - - - - - - - - - - - - - -

Alle klachten die gemeld zijn door Julienijburg@gmail.com