Klacht: Boek geen kaartjes bij Rang1Tickets.nl !!!!!!

op 15 oktober 2011 over Rang1tickets in de categorie Kaartenverkoop

Deze aanbieder is misleidend!
Je betaald een bepaald bedrag voor tickets en krijgt daarvoor veel goedkopere tickets en op een andere naam. Ik ben er ook ingestonken.

Ze beweren dat dat vermeld wordt op hun site maar dat komt niet duidelijk naar voren.
Let op ze staan bovenin als je Googeld op tickets maar voor mij zijn dit een stelletje oplichters!

Als ze tickets leveren voor het bedrag wat je betaald hebt.

Bericht van Rang1tickets

6 jaren geleden - Geachte klant, Wij vinden het spijtig om te horen dat u niet tevreden bent. Wij vermelden onze werkwijze op de homepage, de pagina van de artiest, in de algemene voorwaarden en in de veelgestelde vragen. Dit doen wij op verschillende manieren zodat onze klanten duidelijke informatie krijgen over hoe wij werken en waar de prijzen op gebaseerd zijn. U kunt onze site altijd nog even bekijken om dit na te lezen. Met vriendelijke groet, Team Rang1tickets.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Rang1tickets in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Rang1tickets een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Rang1tickets

Heeft op 28 februari 2012 om 16:00 geantwoord