Klacht: Bobshop Flopshop of toch een Fopshop ?

op 21 januari 2014 over Bobshop.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Op 8 januari heb ik een Asus TX300CA-C4032H aangeschaft voor € 989,00

Na een paar dagen werd deze ook geleverd.
Na dat ik hem uitgepakt en geïnstalleerd had kwam ik er achter dat de Linker luidspreker het niet doet alleen een beetje ruis.
Dus dit was een Dead on arrival (DOA)
Naar wat zoeken op de bobshop site aangegeven dat er een probleem is met dit product.

Maar dan kom je in een mallemolen terecht van E-Care Self Service Module ?
Geen enkele communicatie is er mogelijk met de noreply@e-care.nl
Mail.
Telefonisch service contact is bij de bobflopshop helemaal niet mogelijk of niet vindbaar voor normalen klanten.

Door deze gang van zaken heb ik bij de fopshop all aangegeven dat ik het product wil tergsturen en mijn geld graag terug wil.
En dat ik niet iets vergelijkbaars wil ontvangen om dat het product niet meer leverbaar is.

Lijkt me duidelijk toch?

Een goede communicatie.
En het product retour zonder verder kosten.
En graag een snelle terugbetaling
Zonder lang te hoeven wachten weer niets te horen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bobshop.nl in behandeling genomen

Bericht van Bobshop.nl

3 jaren geleden - Geachte heer / mevrouw Peters, Uw klacht is in goede orde bij ons ontvangen waarvoor ons dank. Door inlogproblemen was het voor ons niet mogelijk om u klacht eerder in behandeling te nemen via deze site. Onze excuses hiervoor. Via het systeem zijn we erachter gekomen dat u uw toestel heeft ingeboekt onder reparatienummer: 1701/29383. U wordt vandaag benaderd door een medewerker van bobshop.nl om de verdere stappen met u te bespreken. Uiteraard wordt het probleem netjes met u opgelost daar u binnen doa termijn een melding heeft gemaakt. Met vriendelijke groet, Bobshop.nl

Reactie van de melder van de klacht tuxon7

3 jaren geleden - Klacht is nog steeds niet opgelost. heb mijn geld nog steeds niet terug op mijn rekening. Continuing Story Bol

Reactie van de melder van de klacht tuxon7

3 jaren geleden - Sorry voor deze fout deze was voor Bol.com ........Klacht is nog steeds niet opgelost. heb mijn geld nog steeds niet terug op mijn rekening. Continuing Story Bol

Bobshop.nl

Heeft op 07 april 2014 om 12:33 geantwoord

Wij hebben de notebook op 31 januari 2014 bij de klant omgeruild voor een nieuwe, waardoor de klacht is opgelost. Per mail is de omruiling met de klant ingepland.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bobshop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door tuxon7