Klacht: BMX TWV €400 kwijt

op 01 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op het moment dat mijn pakket vanuit de UK naar België kwam is het verdwenen in Brussel, de bezorgdatum niet aangegeven en wanneer ik bel dan wordt er onduidelijk antwoord gegeven en de dag van bezorging steeds verschoven.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn BMX krijg en zodra DHL hun sorteercentrum heeft uitgesorteerd

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 01 augustus 2017 om 13:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Het lijkt erop alsof er het een en ander is spaak gelopen in brussel, hiervoor onze excuses. Ik heb betreffende uw pakket gelukkig goed nieuws dat deze is aangekomen in rotterdam en u deze vandaag of morgen in ontvangst kunt nemen. Ik hoop dat u ondanks de vertraging veel plezier van uw fiets mag hebben.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door D Paardekam