Klacht: Blunder gevolg door overmacht

op 14 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een pakketje besteld en hierbij extra betaald voor een avond zending ivm werk. Pakket zou tussen 18 en 21 bezorgd worden. Zie ik in de track en tracé dat het pakket om 16.30 al aangeboden is en terug naar het depot gebracht omdat er niemand thuis was.
Bezorging uitgesteld naar de volgende avond.

Wederom optijd thuis. Tot 22.00 gewacht en weer geen pakketje. Nu met de beruchte melding “tijdelijke overmacht”. Aangezien de sneeuw geen excuus meer is, zou ik graag willen weten wat de oorzaak van deze overmacht is…

Gewenste Oplossing:

Als ik duidelijkheid en mijn pakket heb! En een excuus is ook op z'n plaats.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 14 december 2017 om 15:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Ik kan me goed voorstellen dat u hier niet over te spreken bent! Dit is ook een hele vervelende situatie. Ik durf niet goed te zeggen wat hier specifiek aan de hand is geweest. Uw zending zal vanavond aangeboden worden tussen 18:00 en 21:00 uur. Excuses voor de ontstane situatie!

Met vriendelijke groet,

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door Nd90